dimecres, 9 de desembre del 2015

OPINIÓ PERSONAL SOBRE LA UTILITZACIÓ DE SYMBALOO

El Symbaloo, com hem dit a les nostres entrades anteriors és una plataforma que permet emmagatzemar els documents, vídeos, opinions, aplicacions, etc., d’interès tant individual com col·lectiu.
En la meva opinió, ha estat una activitat profitosa ja que jo, personalment, desconeixia aquesta eina. En la meva evolució com estudiant m’ha ajudat(i actualment m’ajuda) a tenir organitzades totes les pàgines web que son del meu interès educatiu i possiblement l’ interès de molts més.

Recomanaria l’ utilització del Symbaloo principalment als estudiants ja que estan a la seva etapa de formació com a futurs docents i amb aquesta eina podran tenir ordenades totes les pàgines educatives que siguin útils per els estudiants durant la carrera. Posteriorment, quan ja exerceixin l’ofici de docent podràn visualitzar totes les seves pàgines recaptades durant la seva etapa d’estudiant i donar-li un ús pràctic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada