dimecres, 9 de desembre del 2015

EL MEU SYMBALOO

Com a feina individual, quasi la única que hem individual durant aquest curs del Grau en Educació Primària de la UIB, hem hagut de crear un PLE i per a poder-ho fer correctament, com ja ha esmentat abans Dessire hem utilitzat el Symbaloo. 

Al començament no sabia exactament de què tracta tot això i, per tant, estava una mica buit, com si fos un petit desert dins la xarxa, poc a poc he anat aprenent una mica més sobre aquesta eina i l'he pogut anar omplint de tant en tant quan trobava un horabaixa lliure o quan pensava i pensava i trobava una pàgina web que podia ser interessant per estar a un lloc d'aquestes carcterístiques. El que he anat fent ha estat afegir blocs, els quals són, com diriem col·loquialment, les pàgines web i després les he juntat segons el tema que tractaven o el concepte que concebien. Per exemple, els diaris, estan tots junts d'un color, les cadenes de televisió que aporten bons documentals sobre temes molt interessants d'un altre, i tot allò provinent del cercar google, com google acadèmic o google maps, també estan junts d'un color diferents als dos anteriors.

Com es pot observar, en les fotos que he adjuntat, el meu Symbaloo va dirigit a l'educació ja que és allò que estic estudiant i el camp on em sé moure millor ara per ara. 





Per a que pogueu consultar el meu Symbaloo, vos deix l'enllaç. Nomes heu de fer click Aquí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada