dimecres, 9 de desembre del 2015

El meu Symbaloo

En aquesta entrada mostraré el meu PLE (Personal Lerning Environment) fet per mitjà de Symbaloo.

Symbaloo és una plataforma que permet emmegatzemar els documents, vídeos, opinions, aplicacions, etc., d'interés individual i que podem servir per la nostra formació durant la nostra vida d'estudiants. Personalment, al meu es pot trobar material sobre l'educació primària, ja que és la carrera que estic cursant. Es pot trobar material com vídeos interessants sobre tècniques d'estudi o d'activitats a l'aula, entrevistes a professionals de l'educació, articles informatius...


L'evolució del meu PLE consta de tres fases: a la primera, podem veure que està bastant buit, ja que les aplicacions seleccionades servien com a prova per aprendre a utilitzar aquesta plataforma i no té gaire informació. Consta de pàgines web com la uib digital, un vídeo treballat a l'aula i pàgines socials majoritàriament.

A la segona fase podem veure que hi ha més ingredients al nostre PLE. Ja consta d'un altre fons de pantalla (de forma que he après com es canvia), i per destacar algun ítem, tenim accés a la 6ª edició APA, la qual és imprescindible per a la citació i referenciació als treballs. També es pot veure una millor distribució de les aplicacions.

Finalment, en la tercera fase, veim que hi ha més varietat de documents i pàgines web i la majoria es poden obrir dins el mateix Symbaloo (els vídeos o documents i arxius en pdf). Hi ha una distribució diferent, per columnes, posant a l'esquerra tot allò destinat a la cerca d'informació i a les dues xarxes socials que permeten un contacte amb els companys i a més, estar informats. En canvi, a la dreta trobarem totes aquelles aplicacions creades personalment que poden proporcionar-nos la informació enfocada a l'educació que, en la meva opinió, són complemetàries en tota la carrera i el creixement personal com a mestra.

Per accedir al meu Symbaloo, heu de fer clic aquí 


PRIMERA FASE


SEGONA FASE


TERCERA FASE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada