dimecres, 9 de desembre del 2015

EL MEU SYMBALOO

Aquesta és la meva feina individual en la qual he fet l'intent de crear un PLE i per poder fer-lo hem hagut d'emprar els estudiants de la Universitat de les Illes Balears en el Grau d'Educació Primària, l'eina del Symbaloo. En aquesta entrada vull deixar constància de l'evolució que ha tengut el meu treball del Symbaloo a partir de diferents captures de pantalla que he fet durant aquesta evolució. 

Podem trobar 3 captures:
-Primera vegada que vaig utilitzar el Symbaloo:

-Una vegada que ja sabia utilitzar-lo més i vaig trobar més pàgines d'interès, estrevistes i pelìcules sobre educació.


-La darrera modificació que vaig fer una vegada que ja tenia moltes més  i anava posant moltes més modificacions pel fet de que ja sabia emprar l'eina molt més





Aquí hi ha l'enllaç per si voleu veure el symbaloo AQUÍ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada